1. პროექტის სახელწოდება: ტრადიციული ქართული ტანსაცმელი
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა)1–2 წინადადებით: ტრადივიული ქართული ტანსაცმლის დამახასიათებელი თვისებების გაცნობა
3. პროექტის აქტუალობა: კვლევა–ძიების უნარის ჩამოყალიბება, დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ–ჩვევების განმტკიცება.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლების მიერ დამოუკიდებლად მოპოვებული ინფორმაციის დამუშავება ახალი ცოდნის შეძენა, ძიების უნარის გაღრმავება.
5. მონაწილეთა ასაკი: მეოთხე კლასი
6. ვადები /ხანგძლივობა: ერთი კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები, რაც შეიძლება შეიქმნას. მოსწავლეებმა მიიღონ საჭირო ინფორმაცია მოცემულ თემის შესახებ.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, სახელმძღვანელო, ფოტო სურათები, ფერადი ქაღალდები.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები). თემის შერჩევა ტრადიციული ქართული ტანსაცმელი. კითხვების ჩამოყალიბება. 1. ახასიათებს თუ არა ქართულ ჩაცმულობას ორიგინალური თავისებურებები? 2. რამ მოახდინა ტანსაცმლის ჩამოყალიბებაზე გავლენა? საპროექტო ჯგუფის შექმნა. პირველ ჯგუფს ეძლევა დავალება მოიპოვონ ინფორმაცია საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების ტრადიციულ ჩაცმულობაზე. მეორე ჯგუფს ეძლევა დავალება–მოიძიონ ინფორმაცია ქართული ეროვნული ტანსაცმლის დამახასიათებელი თვისებების შესახებ. აქტივობების განხორციელება. წინასწარი ცოდნა–ქართული ეროვნული ტანსაცმლის მახასიათებელი თვისებები. ერთი კვირის შემდეგ ჯგუფები წარმოადგენენ მოძიებულ ინფორმაციებს. ეწყობა სურათების გამოფენა. გამოიფინა მეგრული ყაბალახი და სვანური ქუდი. იმართება დისკუსია. რამ მოახდინა ქართული ეროვნული ტანსაცმლის თავისებურებაზე გავლენა. გამოხატავს თუ არა თითოეული სამოსი თავისი კუთხის ტრადიციებს. პროექტის ამოცანა განხორციელდა. მოსწავლეები ღრმად გაეცნენ ქართული ეროვნული ტანსაცმლის მახასიათებელ თავისებურებებს.
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ხელოვნება
11. პროექტის ხელმძვანელი: ნანი ნადარაია
12. ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: nani.nadaraia1@gmail.com
13. პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: nani-nadaraia.blogspot.com
No comments:
Post a Comment